An error occured during parsing XML data. Please try again.

Všeobecné obchodní podmínky


Cestovní kanceláře
BCD Travel Czech Republic s.r.o.
Vinohradská 365/10  120 00 Praha 2
IČ: 251 22 401
(dále BCD Travel)
Informace a text uveřejněný na www.o2golfadventures.cz mají pouze informativní charakter. Vyhrazujeme si právo měnit obsah bez předchozího upozornění.

1. Úvodní ustanovení

* 1.1 Všeobecné smluvní podmínky BCD Travel jsou platné pro všechny zájezdy a jednotlivé služby cestovního ruchu poskytované cestovní kanceláří BCD Travel svýjimkou těch služeb na které je uzavřena smlouva sindividuálními smluvními podmínkami.
* 1.2 Všeobecné podmínky BCD Travel tvoří nedílnou součást cestovní smlouvy nebo jiné smlouvy uzavřené mezi zákazníkem BCD Travel.

2. Účastníci smluvního vztahu

* 2.1 BCD Travel Czech Republic s.r.o., Vinohradská 365/10 120 00 Praha 2, IČ: 25122401, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze oddíl C, vložka 51568 (dále jen BCD Travel).
* 2.2 Zákazník, kterým může být fyzická nebo právnická osoba (dále jen „zákazník”).

3. Předmět smluvního vztahu

Tyto podmínky upravují práva a povinnosti smluvních stran při prodeji:

* 3.1 Zájezdů (§ 1, odst. 1 zák. č. 159/1999 Sb.) nebo
* 3.2 Ubytovacích, stravovacích, dopravních a jiných služeb jako jednotlivé služby dle individuálního požadavku zákazníka.

4. Vznik smluvního vztahu

* 4.1 Smluvní vztah mezi zákazníkem a BCD Travel vzniká uzavřením cestovní smlouvy. Obsah smlouvy se určuje dle katalogu, dodatečných či jiných nabídek, těmito podmínkami, a reklamačním řádem, které jsou nedílnou součástí cestovní smlouvy.
* 4.2 Smluvní vztah mezi zákazníkem a BCD Travel v případě jednotlivých služeb vzniká uzavřením cestovní smlouvy. Obsah smlouvy se určuje dle, jednotlivých nabídek, těmito podmínkami, a reklamačním řádem, které jsou nedílnou součástí cestovní smlouvy.

5. Cenové a platební podmínky

* 5.1 Zákazník je povinen uhradit cenu zájezdu před jeho zahájením a ceny jednotlivých služeb před jejich poskytnutím. Za zaplacení ceny se považuje podle formy úhrady den převzetí hotovosti či platby platební kartou a nebo připsání platby na účet BCD Travel.
* 5.2 Výše záloh a časový rozvrh plateb je stanoven, pokud se smluvní strany nedohodnou jinak, takto:
* a) zákazník je povinen u zájezdů uhradit zálohu ve výši 50% předem stanovené ceny, doplatek je zákazník povinen uhradit nejpozději 30 dnů před zahájením zájezdu. Při porušení tohoto závazku má BCD Travel právo odstoupit od Cestovní smlouvy (§ 852 obč. zák.) V případě vzniku smluvního vztahu ve lhůtě kratší než 30 dnů před začátkem zájezdu je zákazník povinen uhradit 100% stanovené ceny již při vzniku smluvního vztahu.
* b) u jednotlivých služeb je zákazník povinen uhradit 100% celkové ceny již při vzniku smluvního vztahu.
* 5.3 BCD Travel má právo zvýšit cenu zájezdu uvedenou v cestovní smlouvě a to v případě, že dojde ke zvýšení směnného kurzu české koruny použitelného pro stanovení ceny zájezdu v průměru o více než 5%, pokud ktéto změně dojde do 30. dne před zahájením zájezdu. Písemné oznámení o zvýšení ceny musí být zákazníkovi odesláno nejpozději 30 dní před zahájením zájezdu. Zákazník je povinnen do 5 dnů od oznámení o zvýšení ceny zájezdu uhradit rozdíl. Při porušení tohoto závazku má BCD Travel právo odstoupit od cestovní smlouvy (§ 852 g obč. zák.)

6. Práva a povinnosti zákazníka

* 6.1 K základním právům zákazníka patří zejména:
* a) právo na řádné poskytnutí smluvně sjednaných a zaplacených služeb,
* b) právo vyžadovat od BCD Travel informace o všech skutečnostech, které jsou mu známy a které se dotýkají smluvně sjednaných a zaplacených služeb,
* c) právo být seznámen s případnými změnami ve smluvně sjednaných službách,
* d) právo kdykoliv před zahájením zájezdu nebo čerpáním jednotlivých služeb odstoupit od smlouvy
* e) právo na reklamaci vad a její vyřízení v souladu s Reklamačním řádem BCD Travel,
* f) právo na ochranu osobních dat a informací o cílech cest, které jsou obsahem smlouvy příp. v dalších dokumentech před nepovolanými osobami,
* g) u zájezdů právo na poskytnutí nejpozději 7 dnů před zahájením zájezdu dalších písemných podrobných informací o všech skutečnostech, které jsou pro zákazníka důležité a které jsou BCD Travel známy, pokud nejsou obsaženy již v cestovní smlouvě nebo v katalogu.
* 6.2 K základním povinnostem zákazníka patří, zejména:
* a) poskytnout BCD Travel součinnost, která je potřebná k řádnému zabezpečení a poskytnutí služeb, především pravdivě a úplně uvádět BCD Travel požadované údaje v cestovní smlouvě vč. jakýchkoliv změn takových údajů a předložit další doklady k žádosti o udělení víz
* b) bez zbytečného odkladu sdělit BCD Travel své stanovisko k případným změnám v podmínkách a obsahu sjednaných služeb,
* 6.3 K povinnostem zákazníků - právnických osob dále patří:
* a) seznámit své účastníky s těmito Všeobecnými podmínkami cestovní kanceláře BCD Travel jakož i s dalšími informacemi, které od BCD Travel obdrží, zejména je pak informovat o rozsahu a kvalitě služeb,
* b) v případech, kdy je předmětem smluvního vztahu zájezd, seznámit účastníky zájezdu s dokladem pojišťovny, který obdržel dle článku (pojištění proti úpadku)
* c) zabezpečit, aby všichni účastníci plnili základní povinnosti zákazníků, které vyžadují jejich osobní součinnost a jejichž nositelem může být jen jednotlivý účastník
* d) určit vedoucího skupiny, který zabezpečuje řádné poskytnutí služeb od dodavatelů, dbá na plnění programu služeb.

7. Práva a povinnosti BCD Travel

* 7.1 K právům a povinnostem zákazníků uvedeným v článku 6 se vztahují odpovídajících povinnosti a práva BCD Travel.
* 7.2 BCD Travel je povinen pravdivě a řádně informovat zákazníka o všech skutečnostech, týkajících se sjednaných služeb, které jsou pro zákazníka důležité a které jsou BCD Travel známy.
* 7.3 BCD Travel není povinna poskytnout zákazníkovi plnění nad rámec předem potvrzených a zaplacených služeb.
* 7.4 BCD Travel je povinna mít uzavřenu pojistnou smlouvu pro případ úpadku ze zákona 159/1999 Sb. v platném znění, na základě níž vzniká zákazníkovi, s nímž BCD Travel uzavřel cestovní smlouvu, právo na plnění v případě pojistné události. BCD Travel je povinen v těchto případech předat zákazníkům současně s cestovní smlouvou doklad pojišťovny, který obsahuje informace o uzavřeném pojištění, zejména označení pojišťovny, podmínky pojištění a způsob oznámení pojistné události.
* 7.5 Náhradu škody vzniklou zporušení závazku BCD Travel ze smlouvy není BCD Travel povinna hradit nad částku přesahující omezení v souladu s mezinárodními smlouvami, s kterými je ČR vázána. V letecké přepravě vzniká smluvní vztah mezi leteckou společností a cestujícím a odpovědnost se řídí Úmluvou o sjednocení některých pravidel v mezinárodní letecké dopravě ze dne 28. 5. 1999 (tzv. Montrealskou úmluvou) a dále nařízením Evropského parlamentu a Rady Evropské unie č. 2027/97, ve znění nařízení č. 889/2002 ze dne 13. května 2002, které vychází z Montrealské úmluvy a vztahuje se jak na mezinárodní, tak na vnitrostátní leteckou dopravu.

8.Zrušení a změny objednaných služeb

* 8.1. BCD Travel je oprávněna zrušit zájezd a jednotlivé služby před zahájením jejich čerpání, jestliže zobjektivních důvodů nemůže dodržet podmínky smlouvy.
* 8.2. Zrušit zájezd je BCD Travel dále oprávněna, jestliže před jeho zahájením nebude dosaženo minimálního počtu zákazníků. Je-li u zájezdu minimální počet účastníků vyžadován je tato skutečnost uvedena vždy v katalogu na internetu či ve speciálních nabídkách. Jestliže BCD Travel zruší zájezd zdůvodu nedosažení minimálního počtu zákazníků, je povinna tuto skutečnost oznámit zákazníkovi písemně nejpozději však ve lhůtě 14 dní před zahájením zájezdu.
* 8.3. Jestliže BCD Travel zájezd nebo jednotlivé služby zruší, má zákazník právo na 100% refundaci již uhrazené ceny zájezdu či jednotlivé služby. Takováto refundace bude provedena bez zbytečného odkladu.
* 8.4. Změny a odchylky jednotlivých služeb BCD Travel od dohodnutého obsahu smlouvy jsou vnutných případech přípustné. Jedná se zejména o změny letecké společnosti, typu letadla, trasy, termínu letu, mezipřistání, event. programu během zájezdu.
* 8.5. BCD Travel neručí za případné posuny letů, jelikož není jejich organizátorem. Cestující při plánování přípojů, obchodních termínů apod. přebírá veškerá rizika spojená s případnými posuny letů. BCD Travel neručí za případné škody či více-náklady vzniklé v důsledků takovýchto posunů. V případě posunu letu nevzniká cestujícímu právo na odstoupení od smlouvy, náhrada nečerpaných služeb ani náhrada jakékoliv s tím spojené škody.
* 8.6. BCD Travel je oprávněna provádět operativní změny programu a poskytovaných služeb v průběhu zájezdu, pokud zvážných důvodů není možné zabezpečit původně dohodnutý program a služby.

9.Odstoupení od smlouvy

* 9.1. BCD Travel je oprávněn před zahájením čerpání služeb cestovního ruchu, které je předmětem smluvního vztahu dle článku II. Od smlouvy odstoupit zdůvodu porušení povinnosti zákazníkem. Písemné oznámení o odstoupení smlouvy a účinky odstoupení od smlouvy nastávající dnem doručení oznámení.
* 9.2. Zákazník má právo odstoupit od smlouvy kdykoli před zahájením čerpání služeb
I.Bez udání důvodu
II.Jestliže nedojde kuzavření nové smlouvy
III.Z důvodu poručení povinností BCD Travel vyplívajících se smlouvy. Oznámení o odstoupení od smlouvy a v případě odstoupení od smlouvy dle písm. II.tohoto odstavce suvedením důvodů zákazník sepíše a doručí na adresu BCD Travel. Účinky odstoupení od smlouvy nastávají dnes doručení písemného oznámení BCD Travel.
* 9.3. Není-li důvodem odstoupení zákazníka od smlouvy porušení povinností BCD Travel stanovené smlouvou nebo odstoupí-li BCD Travel od smlouvy před zahájením čerpání služeb zdůvodu porušení povinností zákazníkem, je zákazník povinen zaplatit odstupné ve výši stanovené v článku 10a BCD Travel vrátit zákazníkovi vše, co od něho obdržela na úhradu ceny služeb podle zrušené smlouvy.
* 9.4. Je-li důvodem odstoupení zákazníka od smlouvy porušení povinností BCD Travel stanovené smlouvou nebo nedojde-li k uzavření nové smlouvy je BCD Travel bez zbytečného odkladu vrátit zákazníkovi vše, co od něho obdržela na úhradu ceny služeb podle zrušené smlouvy, aniž by byla zákazník povinen platit odstupné.

10.Odstupné

* 10.1. Odstoupí-li BCD Travel od smlouvy uzavřené se zákazníkem před zahájením čerpání služeb cestovního ruchu zdůvodu povinností porušení zákazníkem je BCD Travel oprávněna požadovat a zákazník povinen uhradit odstupné. Výše odstupného je shodná s výší odstupného stanoveného pevnou částkou, resp. Procentní sazbou zpředem stanovené ceny dle odstavce 2 tohoto článku.
* 10.2. Odstoupí-li zákazník smlouvy s předmětem smluvního vztahu dle článku II. Je zákazník povinen, není li stanoveno jinak, zaplatit odstupné (storno poplatky). Při odstoupení od smlouvy před čerpáním služeb:
a) 40 a více dní - 10% zpředem stanovené ceny
b) 39-21 dní - skutečně vzniklé náklady, nejméně však 30% zpředem stanovené ceny
c) 20-15 dní - skutečně vzniklé náklady, nejméně však 50% zpředem stanovené ceny
d) 14-8 dní - skutečně vzniklé náklady, nejméně však 75% zpředem stanovené ceny
e) 7 a méně dní - skutečně vzniklé náklady, nejméně však 100% z předem stanovené ceny
* 10.3. Předem stanovenou cenou se rozumí prodejní cena včetně všech účastníkem zakoupených fakultativních služeb. Předem stanovená cena nezahrnuje eventuální zvláštní slevy poskytované BCD Travel.
* 10.4. Skutečně vzniklými náklady se rozumí provozní náklady BCD Travel a smluvně sjednané nebo právním předpisem stanovené náhrady tuzemským a zahraničním dodavatelům služeb.
* 10.5. Zruší-li zákazník účast na zájezdu či pobytu zkvalifikovaných důvodů uvedených v uzavřené pojistné smlouvě a za dalších podmínek pojistné smlouvy, má nárok na částečnou úhradu odstupného pojištnovnou.
* 10.6. BCD Travel má právo odečíst odstupné od složené zálohy nebo zaplacené ceny.
* 10.7. Při určení počtu dnů rozhodných pro výpočet odstupného se do stanoveného počtu dnů započítává i den, kdy nastaly účinky odstoupení od smlouvy. Do poštu dnů se nezapočítává den odjezdu, odletu apod.

11.Reklamace

* 11.1. V případě vadně poskytnutých nebo neposkytnutých služeb, jež byly sjednány vplatné smlouvě s BCD Travel vzniká zákazníkovi právo na reklamaci.
* 11.2. Zákazník je povinen uplatnit reklamaci včas bez zbytečného odkladu tak, aby mohla být sjednána náprava pokud možno v místě poskytované služby, u průvodce či jiného zástupce pověřeného BCD Travel. Pokud zákazník na nedostatek neupozorní a nepokusí se ho na místě vyřešit, nemá nárok na slevu. Uplatnění reklamace může zákazník provést bud ústně, nebo písemně. V případě ústního reklamačního podání, není-li reklamaci v plném rozsahu vyhověno ihned, je povinen průvodce nebo jiný pracovník pověřený BCD Travel sepsat se zákazníkem reklamační protokol s uvedením data, předmětu reklamace a popř. stanoviska příslušné osoby apod. Zákazník je povinen poskytnout potřebnou součinnost křešení reklamace. V případech, kdy zákazník čerpá služby bez přítomnosti průvodce či jiného pracovníka pověřeného BCD Travel a poskytnutá služba má vady, je zákazník povinen dbát též o včasné a řádné uplatnění nároku vůči dodavatelům služeb vtuzemsku či zahraničí.
* 11.3. Nastanou-li okolnosti, jejíž vznik, průběh a případně následek není závislý na vůli, činnosti a postupu BCD Travel, nebo okolností, které jsou na straně zákazníka, na jejíchž základě zákazník zcela nebo zčásti nevyužije objednané, zaplacené a BCD Travel zabezpečené služby, nevzniká zákazníkovi nárok na vrácení zaplacené ceny nebo na slevu z ceny.

12.Pojištění

* 12.1. Zákazník má nárok uzavřít individuální pojištění pro cesty a pobyt včetně pojištění pro případ, že zákazníkovi vzniknou náklady v souvislosti s odstoupením od smlouvy. BCD Travel na vyžádání zákazníka takovéto pojištění zprostředkuje.
* 12.2. V jednání o odškodnění pojistné události je pojištovna v případném vztahu k zákazníkovi a BCD Travel nepřísluší posuzovat existenci, případně výši uplatňovaných nároků ztohoto vztahu.

13.Zvláštní ustanovení

* 13.1. Předáním podepsané objednávky zákazník vyslovuje souhlas stím, aby v souladu sustanovením § 5, odst. 2 a násl.zákona č. 101/200 Sb. BCD Travel zpracovávala chráněně osobní údaje zákazníka včetně rodného čísla.
* 13.2. Poskytnuté osobné údaje zákazníka je BCD Travel oprávněna zpracovávat za účelem nabízení služeb poskytovaných či zprostředkovaných BCD Travel a pro akviziční činnost.
* 13.3. Poskytnuté osobní údaje zákazníka je BCD Travel oprávněna uchovávat po dobu pěti let, po uplynutí této doby je povinna tyto údaje zlikvidovat.
* 13.4. Poskytnuté osobní údaje zákazníka je oprávněna zpracovat BCD Travel nebo Úřadem pro ochranu osobních údajů registrovaný zpracovatel v souladu s § 16 citovaného zákona a tyto údaje mohou být zpřístupněny pouze zaměstnancům BCD Travel, kteří zpracovávání osobních údajů provádějí, vyřizují reklamace a zpracovávají účetní operace - úhrady za poskytnuté služby, a dále mohou být tyto údaje zpřístupněny zaměstnancům pověřeného zpracovatele.
* 13.5. Při zpracování osobních údajů zákazníka je BCD Travel povinna dbát, aby zákazník neutrpěl újmu na svých právech, zejména na právu na zachování lidské důstojnosti a dbát na ochranu před neoprávněným zasahováním do jeho soukromého a osobního života.
* 13.6. Zákazník má právo souhlas se zpracováním osobních dat dle tohoto článku kdykoli písemně odvolat.

14.Závěrečná ustanovení

* Tyto podmínky vstupují v platnost dne 1.1.2007

Zájezdy za golfem

Hledat podle země

    Hledat podle země
Tvorba webových stránek