Středa, 25 Srpen 2010 16:12
Napsal-a Iveta
20.1.2010 | Aktualita
Mysleli jste si, že golf pro vás není? Zhruba před půl rokem na schůzce zástupců společností Telefónica O2, Stratex Communication a BCD Travel vznikl nápad na platformu, která „zelený sport“ nabídne co nejširší veřejnosti.
O2 Golf Adventures se veřejnosti představí v březnu 2010 v rámci veletrhu Golf Show v pražských Letňanech.
Už dnes si ale můžete prohlédnout internetové stránky o2golfadventures.cz, které již dnes nabízejí v rámci platformy
O2 Golf Adventures 113 zájezdů s golfovou tématikou do 21 evropských a světových golfových destinací. Najdete tu také informace o sérii pěti golfových turnajů, kterou O2 Golf Adventures připravují a které se odehrají pod záštitou České golfové federace.
Na veletrhu březnovém Golf Show představí O2 Golf Adventures kromě zajímavých golfových destinací a doprovodných aktivit platformy také kolekci golfového oblečení O2 Golf Adventures.
Golf je obecně pokládán za sport exkluzivní, nákladný, v našich podmínkách až exotický. Chystáte se to změnit?
Jan Hruška (Stratex Communications): Chtěli bychom golf, který máme moc rádi, přiblížit široké veřejnosti. Myslíme si, že je to ideální sport. Sport, při kterém se dá komunikovat, při kterém se dá zajímavým a atraktivním způsobem trávit volný čas.
Chceme, aby se v České republice věnovalo postupně čím dál tím více lidí. Domníváme se, že je to ideální volnočasová aktivita, kterou může společně trávit celá rodina, s dětmi i prarodiči. Naším hlavním cílem je přiblížit golf potenciálním zájemcům v určité příjmové rovině.
Existuje tu jistá paralela s lyžováním. Lyžování je s golfem nákladově srovnatelné. To znamená, že pro toho, kdo chce trávit volný čas a má nějaké finanční prostředky, by golf mohl být ideálním sportem. Navíc sportem pro celou rodinu.
Kdy se společnost Telefónica O2 rozhodla rozšířit rodinu sportů, které podporuje, právě o golf?
Tomáš Dufek (manažer pro sponzoring a interaktivní partnerství společnosti Telefónica O2): O2 je tradičním partnerem sportu v České republice. Včetně hokeje, snowboardingu, Zlaté tretry a dalších aktivit podporujeme sport víc než dvacet let. Myslím si, že jsme za tu dobu odvedli velký kus práce, ale do světa golfu jsme zatím nepromluvili.
Důvodem bylo to, že nás nepříliš zajímal profesionální golf - sport pro velice úzkou, vyprofilovanou skupinu lidí. Hledali jsme způsob, jak naši aktivitu ve větě golfu zaměřit na širokou veřejnost. Je to asi půl roku, co jsme se sešli s pány Hruškou a Vidicem nad novou platformou, která tenkrát ještě nenesla jméno O2 Golf Adventures, ale byla to platforma, kterou vám tu dnes představujeme.
Základním cílem společnosti O2 je v této souvislosti pomoci s komunikací, pomoci pokrýt část produkčních nákladů
a také přinést do projektu mobilní a komunikační technologie. Poslední rok testujeme mobilní on-line birdie karty, sledování hráčů na hřištích pomocí GPS a pomocí BTS.
Ale to je všechno ve vývoji, budeme se tomu věnovat nadále v rámci tohoto projektu. Pro nás je platforma O2 Golf Adventures důležitá proto, že v současnosti nemáme pro veřejnost službu, která by zahrnovala cestování. Takže je pro nás velice zajímavé uchopit golf jako nabídku aktivity pro širokou veřejnost a společně s BCD Travel začít prodávat
a představovat zajímavé a atraktivní lokality v celém světě a v ČR.
Jak se golf objevil v seznamu nabídek cestovní kanceláře BCD Travel?
Marko Vidic (BCD Travel): Naše společnost je největší cestovní kanceláří v Evropě, která se zaměřuje na poskytování korporátních služeb. Golf se objevil v naší nabídce proto, že se na nás obraceli manažeři společností se žádostmi o tento druh zájezdů.
Postupem času jsme přišli na to, že by byla škoda tento produkt poskytovat jen takto úzce vyprofilované skupině lidí
a začali jsme hledat silného partnera pro komunikaci, s nímž bychom mohli oslovit daleko širší segment zákazníků v ČR.
Z našich průzkumů vyplývá, že v republice je zhruba 3000 lidí, kteří pravidelně cestují za golfem.
Sdílet:
Přidat komentář